Saturday, March 19, 2011

Feel

Midnight, can't sleep, so trying to write something...
I dont know why, but I feel so bad today, and also sad, want to cry and shout out..
So many things on my mind, but I dont know how to share with others..
Sometimes I feel that nobody can't understand what I'm thinking about.. They never know what I feel.. What I really want to do..

Begitu banyak hal yang saya membuat saya bingung, selalu mengkhawatir akan segala sesuatu, dampak buruk dan terlalu takut apa yang saya kerjakan tidak maksimal dan mengecewakan orang yang berada di sekitar saya..
Sometimes, I feel that I can face every problems, but sometimes I feel so confuse..
Selalu muncul perasaan takut, takut terhadap apa yang orang lain pikirkan, dan yang terutama takut mengecewakan semua orang..

Whats on my mind ???

Arghhh...
Really need to find the answer soon...

To be continue...

With love,
Veny

2 comments:

  1. ya actually i dont know what is your problem, and what are you thinking about haha

    i think not only tonight right ? haha

    since the first time you come to yad..you seems searching for some light hoho


    mengecewakan orang lain mmg adalah hal yang paling tidak menyenangkan..
    aku jgua paling takut dengan hal itu.. haha

    ReplyDelete
  2. menurut kamu apa yang biasa orang lakukan sehingga kita bisa merasa kecewa? hoho

    ReplyDelete